Fa'amatalaga auiliili o le sikafu Cashmere

Ua oo mai le taumalulu, ma o le aso sili ona malulu o le tausaga.E masani ona fa'aputu e tagata la'ei mafanafana o le taumalulu i luma atu o le malulu ma le kiona, ma o sikamei sikamere o se mea e tatau ona i ai i le taumalulu.E tele sikamere matagofie ma fulufulu fulufulu i luga o le maketi, ae e te iloa moni sikamere cashmere?

Le gaosiga o sikamere cashmere: Cashmere e tupu i luga o le paʻu pito i fafo o 'oti, ma o loʻo i ai se vaega o lauulu vaivai i aʻa o lauulu 'oti.O le tautoulu uma ma le taumalulu, e amata ona tupu le cashmere, faʻaaogaina e tetee atu ai i le malulu tele, ma amata ona paʻu pe a vevela i le tautotogo.A'o le'i pa'u ese le cashmere, e fa'aaoga e le aufaifa'ato'aga se selu u'amea fa'apitoa e aoina ai le cashmere i sina mea itiiti.O le faiga lea o le aoina o cashmere.A maeʻa ona faʻavasega, fufulu ma fai pepa, e mafai ona lalaga le cashmere pe lalaga i oloa cashmere.O le taimi nei o le tele o sapalai o cashmere i le lalolagi o loʻo gaosia i luga o le laufanua Asia, aemaise lava i Saina ma Mongolia.E le gata i lea, o Iran, Afghanistan, Initia o Kashmir Province, Niu Sila ma Ausetalia o loʻo avea foi ma nofoaga tetele e gaosia ai cashmere.

Cashmere scarf (2)
Cashmere scarf (3)
Cashmere scarf (1)
Cashmere scarf (4)
Cashmere scarf (5)
Cashmere scarf (6)

Tulaga lelei o cashmere:

1. E mafanafana le Cashmere ae le mamafa.O lona taofi mafanafana e 8 taimi nai lo le fulufulu masani.

2. O oloa Cashmere e matua vaivai lava.Ole fa'alelei ole alava ole cashmere e mai le 14 microns i le 19 microns.O alava masani sili ona lelei e mautinoa ai lona lagona malu.

3. E le faigofie ona deform, e le faigofie ma maanuminumi, ma seasea pilling.

4. E fetaui lelei mo le vavalalata ma e mafai vave ma otometi ona fetuunai le vevela talafeagai mo le physiology o le paʻu ma le paʻu o le tagata.

Fa'amamaina ma le tausiga o cashmere.

O le tausiga mulimuli ane o oloa cashmere o se ulu tiga mo le tele o tagata.Mo mea lalaga cashmere, e tatau ona fa'aoga le fasimoli fa'apitoa mo tagamea ma fufulu lima ile vai malulu.Aua le mimilo pe mimilo.A uma ona fufulu, oomi mama i se solo e aveese ai le tele o vai, ma tuu mafolafola i luga o se solo mama ma mago seia mae'a atoa ona mago.

Fa'afefea ona teu oloa cashmere i le vaitau.

E sili ona gaugau ma tuu mafolafola i totonu o se atigi pusa nai lo le tautau i luga o se tautau.O mea lalaga e tautau i faʻamau tautau ma tuʻu faʻatasi ma lavalava o mea e tasi.

Pe a suia le vaitau, fufulu le cashmere lavalava ma tuʻu i totonu o lau taga e faʻamamago ma malulu.E mafai ona e tuʻuina i totonu se polo mama e puipuia ai lavalava mai iniseti, aua a 'ai e iniseti, o le a faigata ona toe faʻaleleia!

yj-(1)
re
yj (2)

Taimi meli: Feb-15-2022